java-sun-1.6.0.04 a eclipse

Przemysław Zając zajac_p w o2.pl
Sob, 29 Mar 2008, 17:49:34 CET

Cześć
Ja nie mam problemu (pracuje cały czas na aptanie projekt opraty na
eclipse) ale mój kolega z pracy (pomogłem mu postawić świeże TH w
zeszłym tygodniu) miał problem z wywalaniem się aptany z takimi
komunikatami w plikach jak twój i od momentu gdy dałem mu starszą paczkę
libxcb  (libxcb-1.0-4.i686.rpm) przestało mu się wywalać. Więc może to
nie wina samej javy?

--
Pozdrawiam
Przemysław Zając