java-sun-1.6.0.04 a eclipse

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Sob, 29 Mar 2008, 19:59:19 CET

Dnia sobota 29 marzec 2008, Przemysław Zając napisał:
> Cześć
> Ja nie mam problemu (pracuje cały czas na aptanie projekt opraty na
> eclipse)
A to czasem nie jest zwyczajnie eclips tylko z dodatkowymi wtyczkami? W sumie
nie wiem jak wygląda aptana jako gotowa paczka ale wiem, że można sobie do
czystego eclipsa doinstalować aptanę. Ciekaw jestem czy czymś się to różni...
w sensie czy mieszali w źródłach eclipse.

Z komentarza na ich stornie wnioskowałbym, że to to samo:
"Aptana Studio is a powerful, free and open source Ajax development
environment which runs stand-alone or within Eclipse."

> ale mój kolega z pracy (pomogłem mu postawić świeże TH w
> zeszłym tygodniu) miał problem z wywalaniem się aptany z takimi
> komunikatami w plikach jak twój i od momentu gdy dałem mu starszą paczkę
> libxcb  (libxcb-1.0-4.i686.rpm) przestało mu się wywalać. Więc może to
> nie wina samej javy?

Może... może po prostu jedno gryzie się z drugim. Znajdę chwilę czasu to to
sprawdzę.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic