skype vs. skype-static

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 30 Mar 2008, 17:00:49 CEST

To ja sobie ponarzekam na temat tego rozbicia.

Dnia niedziela 30 marzec 2008, Lukasz Glebicki napisał:
> Obie paczki dostarczają skype, tylko ta druga wersja jest bardziej porządna
> dla posiadaczy x86_64 lub gnomoe/xfce.
Niby dlaczego bardziej porządna? Co daje takiego czego nie daje skype z repo
*-i686? Ja widzę tylko wadę - nie korzysta z bibliotek współdzielonych.

Mnie tam nie przeszkadza istnienie takiej paczki. Niech sobie jest jak ktoś z
jakiejś tam przyczyny jej potrzebuje, ale wciskanie bzdurnej teorii, że to
jest bardziej porządne jest IMO nie na miejscu. Wiesz w takim razie niech
wszystkie aplikacje w PLD będą kompilowane statycznie.

> Problem jest taki, że dodając do skype-static Provides: skype nie możemy
> dać Conflicts: skype, a tak by bylo logicznie. Rozwiązaniem jest zmiana
> nazwy skype na skype-dynamic oraz dać obu paczkom Provides: skype oraz
> Conflicts: druga-paczka.

Jak wyżej. Puśćmy jeszcze firefox'a, operę i inne takie i wszystkim dajmy
*-dynamic, tak żeby wyszukiwanie pakietów było maksymalnie utrudnione.

> W skrócie chodzi o to aby w poldku wpisać install skype i miec do wyboru 2
> możliwości.
Przykro mi ale na ten moment to Ci nie zadziała. Poldek powie, że taki pakiet
nie istnieje.

Generalnie -1.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic