skype vs. skype-static

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 30 Mar 2008, 16:39:49 CEST

30-03-08, Kamil Dziedzic <kamil.listy w klecza.pl> napisał(a):
> To ja sobie ponarzekam na temat tego rozbicia.

>  > dla posiadaczy x86_64 lub gnomoe/xfce.
>
> Niby dlaczego bardziej porządna? Co daje takiego czego nie daje skype z repo
>  *-i686? Ja widzę tylko wadę - nie korzysta z bibliotek współdzielonych.
>
>  Mnie tam nie przeszkadza istnienie takiej paczki. Niech sobie jest jak ktoś z
>  jakiejś tam przyczyny jej potrzebuje, ale wciskanie bzdurnej teorii, że to
>  jest bardziej porządne jest IMO nie na miejscu. Wiesz w takim razie niech
>  wszystkie aplikacje w PLD będą kompilowane statycznie.

Ok. Piszesz, że nie wiesz czemu "bardziej porządna" a mimo to uważasz,
że bzdurna - to bardzo logiczne z Twojej strony. To ja Ci może łaskie
wytłumaczę.
Chodzi o środowisko 64bitowe gdzie używany jest skype w multilibie. Kropka.

Resztę Twoich wypocin pozwolę sobie zignorować bo to jakiś niedoruchany bełkot.