skype vs. skype-static

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 30 Mar 2008, 23:31:57 CEST

Dnia niedziela 30 marzec 2008, Bartosz Świątek napisał:
> Ok. Piszesz, że nie wiesz czemu "bardziej porządna" a mimo to uważasz,
> że bzdurna - to bardzo logiczne z Twojej strony.
To mnie łaskawie wyprowadź z błędu podając co takiego jest bardziej porządne w
tej paczce od zwykłej z repo *-i686 jeśli chodzi o system 64 bitowy.

> To ja Ci może łaskie wytłumaczę. Chodzi o środowisko 64bitowe gdzie używany
jest skype w multilibie. Kropka.

Co Ty nie powiesz. Jakby to nie było oczywiste od początku tego wątku. Coś
najwyraźniej u Ciebie po raz kolejny zawodzi czytanie ze zrozumieniem bo tak
poza tym to ja wyraźnie się do tego odniosłem. Nic to pozwolę sobie siebie
zacytować abyś mógł jeszcze raz przeczytać i tym razem zrozumieć mój jak to
pięknie wyraziłeś "niedoruchany bełkot":

Naprawdę z wielką chęcią chciałbym usłyszeć odpowiedź na to pytanie.

> Resztę Twoich wypocin pozwolę sobie zignorować bo to jakiś niedoruchany
> bełkot.
Znowu tabletek zapomniałeś?

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic