SPECS: amavis-stats.spec - ugly workaround: hack config.sub with sed to pre...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 12 Maj 2008, 18:58:02 CEST

On Mon, May 12, 2008 at 06:42:05PM +0200, Bartosz Świątek wrote:

> A widziałeś Ty u nas sed < 4.0 od czasów Ra? Bo ja nie. Ani w Acze
> takiego nie mamy, ani Th ani Ti, więc po co?

Ależ proszę bardzo. Prosto z ftp.pld-linux.org. Działa.
Uaktualniając stary system łatwo go zachować. rpm-build z ostatnich
8 lat nie wymusza konkretnej wersji seda.

$ ./sed --version
GNU sed version 3.02

Copyright (C) 1998 Free Software Foundation, Inc.
This is free software; see the source for copying conditions.  There is NO
warranty; not even for MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE,
to the extent permitted by law.

A kara za używanie niestandardowej opcji -i musi być.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/