Trzeba przebudować xorg-driver-video-intel.spec

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 3 Lis 2008, 08:57:59 CET

Dnia poniedziałek, 3 listopada 2008, Sławomir Sędyka napisał:
[...]
> To ja jeszcze pomarudzę. Na
> xorg-driver-video-intel-2.5.0-4 i
> xorg-xserver-server-1.5.2-3
> arch i686
>
> Mam takie efekty uboczne:
> http://picasaweb.google.com/lh/photo/HfRR4514-bc7IWn9hCqNpA
>
> P.S. Repackage się przydaje.

Mam to samo jak mam Option "AccelMethod" "EXA" oraz
Option "MigrationHeuristic" inne od "greedy" (czyli bez tej opcji też).
Pisałem już o tym oraz wysłałem zgłoszenie na bugs.freedesktop.org.