Trzeba przebudować xorg-driver-video-intel.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 3 Lis 2008, 13:08:20 CET

On Mon, Nov 03, 2008 at 08:57:59 +0100, Łukasz Maśko wrote:

> Mam to samo jak mam Option "AccelMethod" "EXA" oraz

W wersji 2.5.0 (a może nawet 2.4.97.0) usunięto XAA, natomiast
wprowadzono UXA oraz GEM.

> Option "MigrationHeuristic" inne od "greedy" (czyli bez tej opcji też).

Czysto teoretycznie nie powinno być to wszystko już potrzebne, w
praktyce mi się nie chce znowu w tym grzebać i działam na konfiguracji z
2.4.x. Ale jak macie ochotę to wypróbujcie i dajcie znać, w jakich
zestawieniach da się teraz używać 3D, XV i przewijać strony w
firefoksie.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>