Trzeba przebudować xorg-driver-video-intel.spec

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 3 Lis 2008, 13:36:21 CET

Dnia poniedziałek, 3 listopada 2008, Tomasz Pala napisał:
[...]
> Czysto teoretycznie nie powinno być to wszystko już potrzebne, w
> praktyce mi się nie chce znowu w tym grzebać i działam na konfiguracji z
> 2.4.x. Ale jak macie ochotę to wypróbujcie i dajcie znać, w jakich
> zestawieniach da się teraz używać 3D, XV i przewijać strony w
> firefoksie.

Przy EXA i greedy działa 3D (Quake3, glxgears), firefox działa poprawnie i
szybko (jak dla mnie, chociaż używam głównie konquerora) i działa XV. Nie
działa *u mnie* natomiast compiz.

Inne kombinacje wypróbuję w wolnej chwili, czyli wieczorem.