Uprawnienia na /srv

Pią, 14 Lis 2008, 21:56:12 CET

> A netsharedpath tego przypadkiem nie robi? Czy tylko zapobiega błędom?

Moze i robi. Ale nie do tego bylo to przeznaczone.

> Ja bym wręcz powiedział, że ten katalog powinien mieć 700 - skoro służy
> administratorowi, to admin jako jedyny powinien móc cokolwiek z nim
> zrobić.

> To im trzaskasz symlinka /srv-dumb -> /srv/whatever

I na wiele sie ten symlink zda, jak masz 7000 /srv ...
;P

> Bardzo cieszy, że po zadaniu pytania ktoś potrafi nie czekając na
> odpowiedzi i wnioski z dyskusji arbitralnie stwierdzić, że ma rację.

> W jaki sposób?

1. blues juz pisal.
2. ukrywa argumenty z "obcych" cmdline gdzie czasami sie trafiaja rzeczy,
   ktore nie powinny.
i pewnie kilka innych, ktorych nie pamietam.

Ale ja oczywiscie wolalbym to wylaczyc dla kilku tysiecy userow NIS-a, dla
ktorego dodanie userow do grupy /proc nie jest rozwiazaniem.
Stanelo na wlasnym kernelu.
  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl