Uprawnienia na /srv

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 15 Lis 2008, 08:25:00 CET

On Fri, Nov 14, 2008 at 21:56:12 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Moze i robi. Ale nie do tego bylo to przeznaczone.

Przeznaczenia w to nie mieszaj ;)

> 1. blues juz pisal.

Prywatność? Prywatność nakazuje dać -r na /srv oraz /home/users:) A do
ukrycia */maps wystarczy ukryć */maps, a nie wszystko.

> 2. ukrywa argumenty z "obcych" cmdline gdzie czasami sie trafiaja rzeczy,
>    ktore nie powinny.

Toż to obscurity! Programy same powinny dbać o to, co się wyświetla,
skoro już chcemy wprost naprawiać błędy a nie ukrywać je.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>