Uprawnienia na /srv

Sob, 15 Lis 2008, 09:03:09 CET

Tomasz Pala wrote:

> Prywatność? Prywatność nakazuje dać -r na /srv oraz /home/users:) A do
> ukrycia */maps wystarczy ukryć */maps, a nie wszystko.

Zmienisz?

> Toż to obscurity! Programy same powinny dbać o to, co się wyświetla,
> skoro już chcemy wprost naprawiać błędy a nie ukrywać je.

To nie kwestia programow, a tez sposobu ich uzywania. Czyli bardziej latanie
dziurawych uzytkownikow (z adminem wlacznie). Jeszcze niedawno widzialem
zmiany hasel uzytkownikow *sql w skryptach z haslami jako parametrami
cmdline. Nawet jesli program je ukrywa, to przez chwile beda widoczne.

Inna sprawa, ze sie przy ukrytym /proc nie upieram. Jesli dojdziemy do
wniosku, ze to _tylko_ obscurity, beda za wylaczeniem tego.
;P
  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl