SPECS: boost.spec - use user-defined CXXFLAGS

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Nie, 16 Lis 2008, 19:51:26 CET

W dniu 16 listopada 2008 15:05 użytkownik Pawel Golaszewski
<blues w pld-linux.org> napisał:

> Udowodnij :P

# grep '^%configure' *.spec | wc -l
5328
# ls -1 *.spec | wc -l
13336

Przesadziłem, 2/5.

> Na moje krzywe oko to jakoś nie dotknie specjalnie niczego. A buildy będą
> bardziej deterministyczne.

Albo czegoś dotknie i buildy będą bardziej deterministyczne albo nie
dotknie niczego i nic się nie zmieni. ;)

Z resztą nieważne. Jak dla mnie nie warto tego dotykać. Albo komuś
zależy i wie co robi ustawiając takie flagi. Albo nie zauważa się nawet
takiej możliwości. Wyłączenie jakieś funkcjonalności tylko po to aby
zaraz robić obejścia (np. na DISTCC) IMO nie ma większego sensu. Ale
jak tam sobie chcecie.