SPECS: boost.spec - use user-defined CXXFLAGS

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 16 Lis 2008, 22:34:49 CET

On Sun, 16 Nov 2008, Łukasz Krotowski wrote:
> # grep '^%configure' *.spec | wc -l
> 5328
> # ls -1 *.spec | wc -l
> 13336
>
> Przesadziłem, 2/5.

Ale co _rzeczywiście_ potrzebne jest do przekazania w tych makrach? Bo IMO
nic (poza HOME i TMPDIR). Wszelkie inne rzeczy przekazywane (CFLAGS czy
podobne) to ewidentny błąd...

> Albo czegoś dotknie i buildy będą bardziej deterministyczne albo nie
> dotknie niczego i nic się nie zmieni. ;)

Ale buildy i tak będą znacznie bardziej deterministyczne, niezależnie czy
to cokolwiek zmieni czy nie.