SPECS: boost.spec - use user-defined CXXFLAGS

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Pon, 17 Lis 2008, 00:21:16 CET

W dniu 16 listopada 2008 22:42 użytkownik Tomasz Pala
<gotar w polanet.pl> napisał:

> Udowodnij przynajmniej 1% z nich, że bierze coś ze środowiska builderów.

Nie. Bo niby jak mam coś udowodnić skoro nigdy nie miałem styczności
z builderami PLD. Co więcej, nigdy specjalnie mnie one nie obchodziły.

Dla mnie EOD, nie mam czasu na role Advocatus Diaboli w dyskusji.