SPECS: boost.spec - use user-defined CXXFLAGS

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 16 Lis 2008, 22:42:34 CET

On Sun, Nov 16, 2008 at 19:51:26 +0100, Łukasz Krotowski wrote:

> # grep '^%configure' *.spec | wc -l
> 5328
> # ls -1 *.spec | wc -l
> 13336
>
> Przesadziłem, 2/5.

Udowodnij przynajmniej 1% z nich, że bierze coś ze środowiska builderów.

> Albo czegoś dotknie i buildy będą bardziej deterministyczne albo nie
> dotknie niczego i nic się nie zmieni. ;)

Dotknie nieokreśloną liczbę pakietów, które brały śmieci ze środowiska.
Jeśli na builderach takiego środowiska nie było, to z punktu widzenia
dystrybucji nic to nie zmieni.

> Z resztą nieważne. Jak dla mnie nie warto tego dotykać. Albo komuś
> zależy i wie co robi ustawiając takie flagi.

Jasne, wpisując sobie do .*rc export CXXFLAGS z jakiegoś forum ktoś musi
wiedzieć co robi... To rpm i spece mają być tak zrobione, żeby budowały
się poprawnie.

> Albo nie zauważa się nawet
> takiej możliwości. Wyłączenie jakieś funkcjonalności tylko po to aby
> zaraz robić obejścia (np. na DISTCC) IMO nie ma większego sensu. Ale
> jak tam sobie chcecie.

Dopiero jak ktoś explicite przekaże w makrze zmienną, to można założyć
że wie co robi.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>