Re: Amarok 2 beta 2 - amarok.spec branch DEVEL powinien wymagać mysql

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Wto, 18 Lis 2008, 08:30:22 CET

2008/11/18 Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org>:

> Jeśli nie musi być uruchomiony, to co właściwie jest potrzebne?

hmm poprzednia wersja amaroka wymagała jakiejść bazy danych, ale mógł
to być równie dobrze sqlite.

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.