Re: Amarok 2 beta 2 - amarok.spec branch DEVEL powinien wymagać mysql

Przemysław Gierski pgierski w o2.pl
Pią, 21 Lis 2008, 00:14:00 CET

Witek Firlej pisze:

> hmm poprzednia wersja amaroka wymagała jakiejść bazy danych, ale mógł
> to być równie dobrze sqlite.

Szczerze, nie wiem. Ogólnie Amarok 2 jeszcze nie działa stabilnie, można
się pobawić, ale np. przenoszenia do kolekcji nie polecam testować -
kasuje źródło, bez kopiowania do miejsca docelowego.

--
Pozdrawiam, Przemysław Gierski.