firefox w poldku

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 20 Lis 2008, 18:43:44 CET

On Thu, Nov 20, 2008 at 17:37:02 +0100, Jakub Bogusz wrote:

> (w sumie tak tylko pytam, używam seamonkeya i też co jakiś czas zwisa

Z ciekawości: co ma SM, a nie ma FF3? Pytam, bo sam używałem SM przez
kilka lat i nawet wypisywałem sobie listę rzeczy, które w FF są gorsze,
ale w końcu większość poprawiono:

1. skaszanione literki (pdftotext) z wydruku ps -> pdf - było dobrze w
   FF 1.5, w 2.0 zepsuli, w SM też to było zepsute,
2. f*recency, podświetlanie SSL, brak przycisku Go - da się
   przywrócić czytelność za pomocą userChrome,
3. nsLoginManager w FF3 nie używa formName - poprawiłem sobie we własnym
   zakresie,
4. SM zawsze był dużo szybszy - zmieniło się wraz z nowym silnikiem JS.

Pojawił się problem w phpPgAdminie - nawet przy wyłączonym autocomplete
bardzo wolno przechodzi się tabem pomiędzy polami rekordu.

W tym momencie mam Adblock Plus, FAYT (kolejna regresja), Flashblock,
Secure Login, Split Browser, Tab Mix Plus (i tu kolejna wada SM - nie
jest już rozwijany Tabbrowser Extension), Tab Sidebar i Web Developer.
Komfort użytkowania wyższy niż SM, którego główną wadą jest właśnie
zastój w dodatkach:/

> - zawsze na flashu, a niestety to badziewie ostatnio wszędzie wciskają
> i coraz mniej się da obejrzeć bez)

flashblock pomaga.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>