firefox w poldku

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Sob, 22 Lis 2008, 12:11:21 CET

Thursday 20 of November 2008 17:51:02 Patryk Zawadzki napisał(a):

> AFAIR zdychał też z deadlockiem na jakimś futeksie albo innym mallocu,
> ale nie mam bt pod ręką (flash mi do pracy - niestety - potrzebny).

moj log: http://rafb.net/p/oO1rny66.html
Tym razem zawisly X-y a nie samo okno.

widac ze cos sie zle dzieje w jamalloc.so
czy nie brakuje mi jakiegos debuginfo - bo niektore funkcje nie sa znane dla gdb

czy to nie jest ten ich nowoczesny sposob na porzeranie pamieci?
Da sie to wylaczyc ?

firefox ma tez znane problemy z  js np. na gmail itp.
Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń