Duże obciążenie CPU przez najnowszy xserver

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 20 Lis 2008, 20:21:40 CET

On Thu, Nov 20, 2008 at 19:58:06 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Niech spróbuję zgadnąć:
> a) używasz gdma
> b) nie używasz upstart
> c) strace procesu X wygląda podobnie jak: http://pld.pastebin.com/f2fac1eae

Ja właśnie dzisiaj przed południem u siebie odkryłem, że glxgears działa
9x szybciej pod WM-em odpalonym bezpośrednio, a nie przez GDM (2.20
chyba) - z czego to wynika?

> Jedno z rozwiązań - upgrade do upstarta.

I w jaki sposób wpływa upstart (którego chyba na tamtym komputerze mam,
ale nie jestem tego pewien)? Problem mam także odpalając gdm w 3 runlevelu...

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>