Duże obciążenie CPU przez najnowszy xserver

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Czw, 20 Lis 2008, 20:33:52 CET

On Thursday 20 of November 2008, Tomasz Pala wrote:

> I w jaki sposób wpływa upstart (którego chyba na tamtym komputerze mam,
> ale nie jestem tego pewien)? Problem mam także odpalając gdm w 3
> runlevelu...

getty gryzie się z xserverem o konsolę. Przy sysvinit najpierw startuje
xserver, zabiera konsolę np. tty1, potem startuje mingetty również wbijające
się na tty1.

upstart startuje konsole w odpowiedniej kolejności zwracając uwagę na to która
jest już zajęta (z upstartem są inne problemy jak nie działające poweroff).