Dzisiejszy upgrade X - niedziałająca klawiatura

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 20 Lis 2008, 22:49:42 CET

On Thu, 20 Nov 2008 22:11:00 +0100
"Patryk Zawadzki" <patrys w pld-linux.org> wrote:

> Lekko offtopic: wersja 0.7 z DEVEL (w th-test) wspiera globalną
> konfigurację (odhaczasz w opcjach połączenia) i podnosi wtedy w
> momencie startu systemu, bez potrzeby podnoszenia iksów.

typowej dla PLD (/etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-interface) konfiguracji
nie wspiera.

btw. pld-patch co niby został włączony do źródeł nadal jest potrzebny,
upstream w dupie ma jakieś tam peelde.

--
Fryderyk Dziarmagowski