Dzisiejszy upgrade X - niedziałająca klawiatura

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Czw, 20 Lis 2008, 22:58:27 CET

Dnia czwartek 20 listopada 2008, Michal Kochanowicz napisał:

> Jedno pytanie, nie wymaga to jakiejś specjalnie nowej wersji appletu
> typu KNetworkManager?

Jak ostatnio (~miesiąc temu) sprawdzałem - wymagało, ten z KDE 3.5.x nie
chciał współpracować, co niestety zamienia jeden problem w inny, jeszcze
większy. No, ale mogło się coś zmienić, co byłoby bardzo miłe, bo NM 0.7 ma
jeszcze obsługę połączeń PPP, czyli m.in. modemów GPRS.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl