Duże obciążenie CPU przez najnowszy xserver

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 21 Lis 2008, 00:08:31 CET

On Thu, Nov 20, 2008 at 20:33:52 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> getty gryzie się z xserverem o konsolę. Przy sysvinit najpierw startuje
> xserver, zabiera konsolę np. tty1, potem startuje mingetty również wbijające
> się na tty1.

No tę dyskusję pamiętam, ale ja mam już getty działające, gdy uruchamiam
(ręcznie) gdma - jaki to może mieć wpływ na działanie glxgears?

Sprawdzałem różnicę w procesach i największa to chyba to, że część
procesów odpalonych za GDM-em ma jako terminal '?', natomiast startujące
z bezpośredniego xinit mają 'pts/1'. Ale to nie jest kwestia upstartu...

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>