Repackage ssie, a przecież nie musi

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Sob, 22 Lis 2008, 14:15:41 CET

Dnia 2008-11-22, sob o godzinie 12:52 +0100, Jakub Bogusz pisze:
> gzipa, a nie
>
> Nie bardzo, rpm trzyma sumy kontrolne dla skompresowanego payloadu,
> więc
> spakowanie czym innym niż oryginalny pakiet wiąże się z błędnymi
> sumami dla
> wszystkich plików.
Ja tam nie wiem, ale od zawsze jak chciałem coś instalować z repackage
to krzyczało i musiałem dawać chyba --nomd5 żeby zainstalować.
Ja to sobie tłumaczyłem tym, że pakiet po repackage różni się od
oryginalnego, bo instalowałem tylko wybrane wersje językowe...
--
Pozdrawiam
Krystian T.