Repackage ssie, a przecież nie musi

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 22 Lis 2008, 16:07:42 CET

On Sat, Nov 22, 2008 at 15:52:08 +0100, Dariusz Laskowski wrote:

> a repackage w rpm; natomiast lzma, w Twoim przekonaniu,
> wymusza na mnie tylko jedno rozwiązanie. Ciekawe po co?

To ja może podam alternatywę - zmniejszenie stopnia kompresji LZMA:

echo LZMA_OPT="-1" >> /etc/env.d/LZMA_OPT

Natomiast limit pamięci powinen być uwzględniany przy wyborze domyślnego
stopnia kompresji:

  -7 .. -9            excellent compression, but needs a lot of memory;
                      default is -7 if memory limit allows

czy łatka lzma-memlimit.patch nic tutaj nie psuje?

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>