Repackage ssie, a przecież nie musi

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 22 Lis 2008, 16:31:29 CET

On Sat, 22 November 2008 15:24:06 +0100, Tomasz Pala wrote:

[...]

> Natomiast z tym zużyciem RAM-u do kompresji - ile go macie?

1,5 GB

> Ja mam na notebooku 1GB i wyłączone HIGHMEM (czyli mniej dostępnej)

A to to ten tego... Nie znam się. Kernel mam z dystrybucji
i widzę, że jest tam CONFIG_HIGHMEM=y.

> i nigdy mi się nie zdażyło, aby upgrade OOo czy Javy się przerwał. Trwa to
> niemiłosiernie długo, ale działa. Tylko mam chyba starsze LZMA, a nie to
> z tukaani.

Też mi się nigdy nie przerwało. Wątek miał mieć dla mnie wartość
wyłącznie informacyjną: skoro mam tak długo czekać na wykonanie
upgrade, to jestem ciekawy _po co_? Ot, zwykła luserska ciekawość. :-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl             Ja daję napiwki, bo uważam to za moralny