Repackage ssie, a przecież nie musi

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 23 Lis 2008, 13:25:29 CET

On Sun, Nov 23, 2008 at 09:11:44 +0100, Dariusz Laskowski wrote:

> To zadziwiające, że w PLD jest aż tylu developerów, którzy zachowują się
> tak jakby wychowali się na produktach z Redmond i tam też uczyli się
> robienia dystrybucji: wszystko działa bez zarzutu, a jeżeli nie działa,
> to jest to wina sprzętu -- na pewno jest złomiasty i/lub z ubiegłego wieku.
>
> No nie wiem... To tak na poważnie? Eee, no chyba jednak nie.
> Trollujecie sobie tylko tak weekendowo?
> Zresztą nieważne. Ja się poddaję.

To zadziwiające, że piszesz na pld-devel, a zachowujesz się jakbyś
chciał pisać na pld-users: coś nie działa, to weźcie i mi zróbcie, a
jeżeli nie chcecie, to jest wasza wina -- na pewno sobie tylko tak
weekendowo trollujecie.

Dostałeś ode mnie informacje co trzeba zmienić w rpmie z dokładnością do
numeru linijki i jej zawartości. Zrób patcha, przebuduj rpma i powiedz,
czy działa tak jak zakładam (biorąc opcje ze środowiska). Bo mi się rpma
nie chce ani przebudowywać, ani aktualizować, skoro nawet nie używam 4.5.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>