Repackage ssie, a przecież nie musi

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 23 Lis 2008, 16:46:04 CET

On Sun, 23 November 2008 13:25:29 +0100, Tomasz Pala wrote:

[...]

> To zadziwiające, że piszesz na pld-devel, a zachowujesz się jakbyś
> chciał pisać na pld-users: coś nie działa, to weźcie i mi zróbcie, a
> jeżeli nie chcecie, to jest wasza wina -- na pewno sobie tylko tak
> weekendowo trollujecie.

K***a, jakby teraz Bartosz mi napisał, że się podnieciłem wątkiem,
to nawet nie umiałbym się wyprzeć, :-/ bo... To już jest naprawdę
irytujące. Czy ja gdzieś pisałem, że coś mi nie działa i oczekuję,
żeby mi ktoś coś (ciekawe niby co?) zrobił? W moim przekonaniu nie.
Zadałem, jak sądziłem, proste pytanie o tego cudaka lzma. A na to
jacyś ludkowie albo proponują mi konfigurowanie czy to poldka
czy rpm -- spaduwa, ja mam skonfigurowane, i dobrze, i tak jak chcę;
albo każą naprawiać kulawą implentację lzma w rpm -- ICKJ?;
albo recenzują zasobność mojego portfela -- ciekawe po co? :-O

Żeby było jasne: gdy miałem jakiś problem, który oczekiwałem,
że developerzy za mnie rozwiążą, bo sam nawet nie umiałem
dobrze o nim opowiedzieć, to po prostu przychodziłem na
pld-devel-pl i jasno i grzecznie prosiłem. Wprost, bez
owijania w bawełnę i bez ukrytych treści. Więc możecie
sobie to czytanie między wierszami i dobre rady wsadzić...

Będę potrzebował pomocy to przyjdę i grzecznie poproszę.
Albo ktoś, jak to mówisz, "weźmie i mi zrobi",
albo pośle mnie na drzewo, albo zignoruje,
albo na co tam akurat będzie miał ochotę. I tyle.
Ale to po prostu nie ten wątek, bo w moim przekonaniu,
mój błąd nie polega na tym, że pomyliłem
pld-devel-pl z pld-users-pl, ale na tym,
że _pomyliłem pld-devel-pl z pld-discuss_.

A tak na marginesie: interesujące jest to, że mi
tej pomocy na pld-devel-pl przez prawie pięć lat
nie odmówiono ani razu, choć podobno w PLD
obwiązuje zasada: zrób to sam (jeśli potrzebujesz). :-)

Ale mniejsza o to, bo ja naprawdę już z tego wątku
chciałbym się wycofać (może nawet i rakiem, jeżeli
inaczej się nie da), bo serdecznie mam już dosyć
tych wszystkich ludków niosących pomoc (wybacz).
Chyba czas na krótką przerwę, bo wymiękam.  E O T

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl         Gdyby w szkołach podstawowych uczono logiki,