Re: Repackage ssie, a przecież nie musi

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 23 Lis 2008, 15:52:14 CET

W dniu 23 listopada 2008 15:30 użytkownik Bohdan R. Rau
<ethanak w polip.com> napisał:

> To ja mam pytanie.
>
> Sempron 2500+, 0.5 GB RAM, 80 GB dysk.

512MB RAMu to mało.

> Na lepszy mnie naprawdę nie stać i nie czuję potrzeby kupowania.
>
> A repackage musiałem wyłączyć...

No i dobrze. Albo wyłącz, albo używaj i nie narzekaj, albo weź te
patche, potestuj i też się ciesz działającym repackage.

> To co, ja z tych żebraków jestem co mają siedzieć cicho?
>
> ethanak
> PS. Tak, chcę mieć Th. Tak, mam PLD od czasów Prowizorki.

Czyli od kiedy dokładnie? Bo mnie się wydaje, że się nic nie zmieniło
w podejściu i filozofii towarzyszącej PLD.

Czyli "od czasów Prowizorki" mogło być od wczoraj albo od 2 lat, nie ma różnicy.