Re: Repackage ssie, a przecież nie musi

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 23 Lis 2008, 15:57:02 CET

On Sun, 23 Nov 2008, Bartosz Świątek wrote:

> 512MB RAMu to mało.

Do czego?

> No i dobrze. Albo wyłącz, albo używaj i nie narzekaj, albo weź te
> patche, potestuj i też się ciesz działającym repackage.

Mam drugą maszynę z 2 GB RAM i się cieszę. Miło Ci? Bo mi nie - trochę za
słaba.

> Czyli od kiedy dokładnie? Bo mnie się wydaje, że się nic nie zmieniło
> w podejściu i filozofii towarzyszącej PLD.
>
> Czyli "od czasów Prowizorki" mogło być od wczoraj albo od 2 lat, nie ma różnicy.

Sprawdź sobie w historii PLD co to była Prowizorka. Aż wstyd że ktoś z
developerów tego nie wie... ale cóż, historia nie jest najmocniejszą
stroną informatyków :-P

ethanak
(który zainstalował sobie kiedyś PLD na i686 nie wiedząc że to niemożliwe)