Re: Repackage ssie, a przecież nie musi

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 23 Lis 2008, 16:19:49 CET

W dniu 23 listopada 2008 15:57 użytkownik Bohdan R. Rau
<ethanak w polip.com> napisał:

> Do czego?

> Mam drugą maszynę z 2 GB RAM i się cieszę. Miło Ci? Bo mi nie - trochę za
> słaba.

> Sprawdź sobie w historii PLD co to była Prowizorka. Aż wstyd że ktoś z
> developerów tego nie wie...

A, że tak zapytam, po czym wnosisz, że nie wiem. Proponowałbym Tobie
się zastanowić... bo dla mnie to czy zainstaluje sobie PLD z RedHata i
podmienię mu rpmki, czy zainstaluje PLD z jakiegoś rescue i wezmę
chroota, to malutka różnica.

> ale cóż, historia nie jest najmocniejszą stroną
> informatyków :-P

Znam świetnych informatyków, którzy mają doktorat w historii. Także nie "pitol".