Re: Repackage ssie, a przecież nie musi

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 23 Lis 2008, 16:32:54 CET

On Sun, 23 Nov 2008, Bartosz Świątek wrote:

> A, że tak zapytam, po czym wnosisz, że nie wiem.

Po wymienieniu starych czasów rzędu 2 lata temu i nie odniesieniu się do
nazwy "prowizorka" (dość historycznej).

> Proponowałbym Tobie
> się zastanowić... bo dla mnie to czy zainstaluje sobie PLD z RedHata i
> podmienię mu rpmki, czy zainstaluje PLD z jakiegoś rescue i wezmę
> chroota, to malutka różnica.

Akurat przedwczoraj instalowałem z rescue i mało kurwicy nie dostałem
(aż się mi się chciało zapytać na liście "jak to się dzisiaj instaluje").

BTW. w języku polskim jest "proponowałbym Ci" a nie "proponowałbym Tobie".

ethanak