Repackage ssie, a przecież nie musi

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 23 Lis 2008, 17:02:58 CET

On Sun, Nov 23, 2008 at 16:46:04 +0100, Dariusz Laskowski wrote:

> [...]
>
> K***a, jakby teraz Bartosz mi napisał, że się podnieciłem wątkiem,
> to nawet nie umiałbym się wyprzeć, :-/ bo... To już jest naprawdę
> irytujące. Czy ja gdzieś pisałem, że coś mi nie działa i oczekuję,
> żeby mi ktoś coś (ciekawe niby co?) zrobił? W moim przekonaniu nie.

To na cholerę wysyłasz takie filozoficzne komentarze jak pozostawiony u
góry na pld-devel? Idź i poproś o pld-filozofia.

> Zadałem, jak sądziłem, proste pytanie o tego cudaka lzma. A na to
> jacyś ludkowie albo proponują mi konfigurowanie czy to poldka
> czy rpm -- spaduwa, ja mam skonfigurowane, i dobrze, i tak jak chcę;
> albo każą naprawiać kulawą implentację lzma w rpm -- ICKJ?;
> albo recenzują zasobność mojego portfela -- ciekawe po co? :-O

Po to, że zadałeś pytanie na pld-DEVEL, a nie pld-czat-dla-nastolatek,
więc rozumie się samo przez się, że po zdefiniowaniu problemu należałoby
go rozwiązać.

> Żeby było jasne: gdy miałem jakiś problem, który oczekiwałem,

Nawet już nie będę czytał, co niżej napisałeś, bo później i tak
odpowiedz 'po co mi udzielacie odpowiedzi, mnie to nie obchodzi
przecież'.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>