SPECS (DEVEL): gdm.spec - epoch 1 (epoch 2 on HEAD is FOR A REASON!)

Pon, 24 Lis 2008, 16:10:45 CET

On Sat, 22 Nov 2008, Jaroslaw Kruk wrote:

> Witam

> Wiem z jakiego powodu na HEAD jest epoch 2, ale nie rozumiem dlaczego
> nie może być na branchu DEVEL takie samo epoch. Przecież do TH mają
> trafiać programy uważane za stabilne (wiem, że gdm 2.24 jest stabilny),
> ale z powodu niepełnej funkcjonalności (w stosunku do wersji 2.20) gdm
> nie trafia w tej wersji do dystrybucji. Z tego powodu jest na branchu
> DEVEL. I powtarzam się, że nie widzę powodu dla którego nie może być tam
> Epoch takie samo jak na HEAD. Nie powinno to nic zmienić w dystrybucji,
> [...]

Chodzi o to żeby żaden pomysłowy Dobromir nie wpadł na pomysł
przenoszenia tego na HEAD, a tym bardziej puszczania na buildery/ftp.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!