SPECS (DEVEL): gdm.spec - epoch 1 (epoch 2 on HEAD is FOR A REASON!)

Jaroslaw Kruk kruk.jaroslaw w gmail.com
Sob, 22 Lis 2008, 21:35:35 CET

Witam

baggins pisze:
> Author: baggins                      Date: Sat Nov 22 19:58:52 2008 GMT
> Module: SPECS                         Tag: DEVEL
> ---- Log message:
> - epoch 1 (epoch 2 on HEAD is FOR A REASON!)

Wiem z jakiego powodu na HEAD jest epoch 2, ale nie rozumiem dlaczego
nie może być na branchu DEVEL takie samo epoch. Przecież do TH mają
trafiać programy uważane za stabilne (wiem, że gdm 2.24 jest stabilny),
ale z powodu niepełnej funkcjonalności (w stosunku do wersji 2.20) gdm
nie trafia w tej wersji do dystrybucji. Z tego powodu jest na branchu
DEVEL. I powtarzam się, że nie widzę powodu dla którego nie może być tam
Epoch takie samo jak na HEAD. Nie powinno to nic zmienić w dystrybucji,
a jedynie u osób chcących korzystać z gdm'a 2.24 (np. ja) nie będę
potrzeby trzymania gdm'a jako hold w poldku. Jeżeli nie ma jakiegoś
uzasadnionego powodu twojej zmiany, proszę o jej cofnięcie.

PS. To nie ja ustawiłem Epoch takie samo jak na HEAD.

pozdrawiam
--
Jaroslaw Kruk   : jareq w pld-linux.org kruk.jaroslaw w gmail.com
GPG key Id      : 0x78730F33