Re: Repackage ssie, a przecież nie musi

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 24 Lis 2008, 20:38:48 CET

2008/11/24 Bartosz Taudul <wolf.pld w gmail.com>:
> Gratuluję. Ja też jestem trędi, mam linuksa na ruterze.

Nie bardzo zrozumiałem, do czego ta aluzja. Sugerujesz, że powinienem
na nim trzymać Windows XP? To nie toster, więc instalacja Linuksa tam
nie jest dziwnym zjawiskiem (sam Dell oferuje wersje z XP i z Ubuntu
do wyboru).

> To się chyba netbook nazywa.

Jeśli Asus Eee jest netbookiem, to Mini 9 bliżej do laptopa. Oprócz
modemu GSM ma giga ramu z bazy i całkiem wydajny procesorek Atom.

--
Patryk Zawadzki