Repackage ssie, a przecież nie musi

Grzegorz Sterniczuk grzegorz.sterniczuk w gmail.com
Wto, 25 Lis 2008, 14:29:43 CET

Dnia 2008-11-23, nie o godzinie 15:57 +0100, Bohdan R. Rau pisze:

> Sprawdź sobie w historii PLD co to była Prowizorka. Aż wstyd że ktoś z
> developerów tego nie wie... ale cóż, historia nie jest najmocniejszą
> stroną informatyków :-P
>
> ethanak
> (który zainstalował sobie kiedyś PLD na i686 nie wiedząc że to niemożliwe)

ROTFL :), mam na ścianie tłok PLD Ra z prowizorką :), teraz jestem w
pracy, ale zdaje się że Linux+ wypuścił to kiedyś.

EOT bo off-topicznie, ale aż tęsknię za kloczkiem jak tak was czytam ;).

--
Grzegorz Sterniczuk  grzegorz.sterniczuk w gmail.com