Re: "Powiedz" musi odejść...

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 26 Lis 2008, 19:05:46 CET

On Wed, 26 Nov 2008, Patryk Zawadzki wrote:

> Merytorycznie masz oczywiścię rację, ale nie mylmy legalności z TOS.

Przepraszam bardzo - ale ja do IVO Software mam wiele pretensji, z dziką
przyjemnością pozbawiłbym ich 110% dochodów, ale spójrzmy prawdzie w oczy:

Demo Ivony powstało po to, aby zaprezentować ich produkt. Nie po to, aby
je wykorzystywać. Do wykorzystywania masz wersję demo Ivony Desktop.
Ściągnij, zainstaluj, dorób skrypty.

Bo chamski wget (nawet jak będzie na C przepisany) zostanie chamskim
wgetem.

A jak nie potrafisz zainstalować demo Ivony?... no cóż, zajmij się
odśnieżaniem. Akurat sezon idzie.

Panowie, bądźmy uczciwi.

ethanak
--