Re: "Powiedz" musi odejść...

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 26 Lis 2008, 19:16:20 CET

2008/11/26 Bohdan R. Rau <ethanak w polip.com>:

> Przepraszam bardzo - ale ja do IVO Software mam wiele pretensji, z dziką
> przyjemnością pozbawiłbym ich 110% dochodów, ale spójrzmy prawdzie w oczy:
>
> Demo Ivony powstało po to, aby zaprezentować ich produkt. Nie po to, aby je
> wykorzystywać. Do wykorzystywania masz wersję demo Ivony Desktop. Ściągnij,
> zainstaluj, dorób skrypty.
>
> Bo chamski wget (nawet jak będzie na C przepisany) zostanie chamskim wgetem.

Ale chamski wget jest naruszaniem TOS (regulamin wersji demo) przez
użytkownika, co nie czyni go nielegalnym oprogramowaniem (ani autor
nie naruszył prawa, pisząc kod, ani ty nie naruszasz licencji,
pobierając kod). Zauważ, że nie napisałem nigdzie, że chciałbym go
widzieć w PLD, bo absolutnie się z tobą zgadzam pod tym względem.

--
Patryk Zawadzki