"Powiedz" musi odej¶æ...

Czw, 27 Lis 2008, 08:32:08 CET

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Czyli jak na swojej stronie napiszê, ¿e daje Ci mo¿liwo¶æ jej ogl±dania za
> 1ty¶ z³ i na ni± wejdziesz oraz bêdziesz kr±¿y³ to ju¿ "aktywnie
> akceptujesz" ? W koñcu strona www to swego rodzaju program wy¶wietlaj±cy
> teksty, reaguj±cy na klikniêcia itp.

Musisz o tym skutecznie ogladajacego poinformowac.
Jak napiszesz to malym drukiem, a on ma slaby wzrok lub jest niepismienny i
wejdzie tylko by poogladac obrazki lub posluchac muzyki...
Co do autobusow, ustawa przewiduje gdzie i jak powinien byc umieszczony
cennik/regulamin przewozu. Jesli udowodnisz, ze go nie bylo, to mysle, ze
bys sie wybronil z kary za jazde bez biletu.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl