"Powiedz" musi odej¶æ...

Grzegorz Sterniczuk grzegorz.sterniczuk w gmail.com
Czw, 27 Lis 2008, 09:24:14 CET

Dnia 2008-11-26, ¶ro o godzinie 23:17 +0100, Witek Firlej pisze:

> Z³y przyk³ad.
>
> W przypadku programu "aktywn± akceptacj±" mo¿e byæ po prostu jego u¿ywanie.
> Tak samo jak by zawrzeæ umowê z przewo¼nikiem wystarczy wsi±¶æ do autobusu.

Z³a analogia, przewo¼nicy maj± swoje prawa i umowy przewozu mog± byæ
zawierane w taki sposób.

Nie mo¿na zawieraæ umów niespodzianek w licencjach na programy
komputerowe. Bardzo polecam dyskusje w komentarzach na
http://prawo.vagla.pl/node/8031 gdzie debatuj± wykorzystuj±c w³a¶nie
analogiê z przewo¼nikiem.

--
Grzegorz Sterniczuk  grzegorz.sterniczuk w gmail.com

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl