SVN: toys/stbr/src-builder-status.py

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Sob, 29 Lis 2008, 16:47:46 CET

On Sat, Nov 29, 2008 at 04:12:08PM +0100, Bartosz Świątek wrote:
> [...]
[CIAP...kod]

> pewnie i lepiej, ale jak na 10min, które spędziłem nad tym po
> zgłoszeniu zapotrzebowania na taką funkcję i tak jest nieźle i co
> najważniejsze, program robi co ma robić.
Nie krytykuję, tylko proponuję wprowadzenie małych usprawnień :)

> 1. Wyślij dwa zlecenia testowe na buildery z Twojego maila:
> a) pierwsze zlecenie niech się zbuduje
> b) drugie zlecenie niech się nie zbuduje wcale, niech nawet nie trafi
> do queue - celem tego jest dostać mail z src-buildera z błędem, że nie
> mógł zbudować src.rpm.
Hmmm... Czy ja wogólę mam taką moc sprawczą? Buildery mają raczej w
nosie mój adres email i to, co z niego przychodzi.

> 2. Uruchom skrypt i sprawdź czy w pierwszym wypadku dostaniesz OK lub
> nic (tak naprawdę status poprawny nas w ogóle nie interesuje) i czy w
> drugim przypadku wyskoczy FAILED (to i tylko to nas interesuje).
> Oczywiście musisz też sprawdzić czy w razie podania bzdurnego speca
> program nie wywali jakiegoś błędu - najlepiej żeby nic nie wywalił.
Czy dostępne są takie wiadomości gdzieś publicznie? Z nagłówkami?
Ewentualnie, czy mógłbyś mi podesłać takowe? Z nagłowkami?

> 3. Jak zadziała to nic nie stoi na przeszkodzie byś mnie poprawił w
> naszym SVNie
Again, mam dostęp do CVS. Nic mi nie wiadomo o moich uprawnieniach do
grzebania w repo SVN.

> - ja pythona nie umiem programować, tak tylko czasami z
> doskoku coś próbuję, także na pewno popełniam błędy, które Tobie mogą
> wydawać się zabawne.
Nie wydają mi się zabawne, ani głupie, ani nic z tych rzeczy. Kod jest
dobry i działa. Zaproponowałem tylko zmianę na bardziej "pythonic way",
gdyż rozpoznaję w nim silne wpływy języka C, które mogą nieco obniżyć
wydajność. Nic strasznego, żadnych błędów, tylko usprawnienie.

> 4. Bot ściągnie nową wersje z repozytorium o pełnej godzinie (kiedyś
> było to tylko o 1 w nocy, ale po tym jak się zaczęli
> wpisywać/wypisywać developerzy z projektu to lepiej częściej
> odświeżać).
Hmmm... To w takim razie przydałaby się jeszcze informacja o
przeznaczeniu tego skryptu, żebym nie walnął jakiejś głupoty, która
sprawdza się w jednym środowisku, a w innym niekoniecznie.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn