SVN: toys/stbr/src-builder-status.py

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Sob, 29 Lis 2008, 18:06:31 CET

W dniu 29 listopada 2008 16:47 użytkownik Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> napisał:
> [CIAP...kod]

> Nie krytykuję, tylko proponuję wprowadzenie małych usprawnień :)

Ale ja się ciesze z takiej konstruktywnej krytyki. Nikomu nie
zaszkodzi, a z pownością pomoże projektowi.

> Hmmm... Czy ja wogólę mam taką moc sprawczą? Buildery mają raczej w
> nosie mój adres email i to, co z niego przychodzi.

W takim razie musisz pogadać z naszymi RMami na ten temat.

> Czy dostępne są takie wiadomości gdzieś publicznie? Z nagłówkami?
> Ewentualnie, czy mógłbyś mi podesłać takowe? Z nagłowkami?

Publicznie nie. Niestety bot już usunął o 1 w nocy zaległe maile, ale
mogę Ci dać obecne. Tam wprawdzie jest tylko mail z informacją OK, ale
chyba ławo będziesz umiał sobie spreparować takiego z informacja
FAILED.
http://stbr(dot)pld-linux(dot)org/beorn.txt  (zeby boty nie przechwyciły jakieś)
Jak nie będzie ci już to potrzebne to daj znać i to usunę.

> Again, mam dostęp do CVS. Nic mi nie wiadomo o moich uprawnieniach do
> grzebania w repo SVN.

Masz. O ile mi wiadomo to wszyscy regularni developerzy maja dostęp
zarówno do CVS jak i SVN (ten sam login, to samo hasło).

> Nie wydają mi się zabawne, ani głupie, ani nic z tych rzeczy. Kod jest
> dobry i działa. Zaproponowałem tylko zmianę na bardziej "pythonic way",
> gdyż rozpoznaję w nim silne wpływy języka C, które mogą nieco obniżyć
> wydajność. Nic strasznego, żadnych błędów, tylko usprawnienie.

Cieszę się z każdej poprawy. A i tak, kiedyś sporo w C pisałem.

> Hmmm... To w takim razie przydałaby się jeszcze informacja o
> przeznaczeniu tego skryptu, żebym nie walnął jakiejś głupoty, która
> sprawdza się w jednym środowisku, a w innym niekoniecznie.

Przeznaczenie jest dla http://stbr.pld-linux.org/ (stąd też tam
wylądowało w SVNie).
Konkretnie, żeby dostać informację:
http://stbr.pld-linux.org/?show=pawelz&date=2008-11-28%2013:30:51