[kde4] za dużoczłonków...

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Śro, 1 Paź 2008, 00:10:49 CEST

On Tuesday 30 of September 2008 23:33:57 Paweł Sikora wrote:
> oczywiscie, ze podzial aplikacji z network, pim, sdk, multimedia, czy utils
> ma sens, ale cwiartowanie kdebase do niczego nie prowadzi dobrego,
> bo i tak trzeba to do kupy poinstalowac, zeby inne aplikacje wygladaly
> i dzialaly, dlatego bylbym za synteza kdebase.

HE he, nie ma tak łatwo (-:

Ja czasem uruchamiam kdesktop z innym managerem okien (konkretnie z awesomem).
Efekt jest taki, że mogę korzystać z dobrodziejstw awesome'a a w tle mam
ikony, tapetę i menu kontekstowe KDE.

Można również pracować z samym kwin nie uruchamiając reszty kde, w
szczególności kdesktop.

A może rozwiązaniem byłoby zrobienie pustych pakietów z samymi zależnościami.
Jak komuś nie zależy, to może sobie zainstalować pakiet "kde" który przez
zależności pociągnie wszystko co jest potrzebne. Albo wręcz "PLD-Desktop".

--
Pozdrawiam,
Paweł