[kde4] za dużoczłonków...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 1 Paź 2008, 09:24:22 CEST

On Tue, Sep 30, 2008 at 21:11:48 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> To zaproponuj glosowanie. :)

O ile dobrze pamiętam, to powinno być poprzedzone dyskusją:) Niestety
nikt tej dyskusji nie podejmuje:/ a jeśli jestem sam, to nawet nie ma
sensu rozpoczynać procedury. No to zapytam po raz ostatni:

czy jest jeszcze ktoś, kto chciałby usunięcia zależności od katalogów z rpma?

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>