[kde4] za dużoczłonków...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 1 Paź 2008, 09:54:03 CEST

On Wed, Oct 01, 2008 at 00:02:46 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> [...]
>>> przydaje.

Odpowiem w twoim dzisiejszym stylu: gówno prawda.

> Nie musi, dobrze ze zwróciłeś uwagę.

To jest przykład tak oczywisty, że świadczy o jednym - nawet nie
przejżałeś listy tego, co chcesz złączyć.

Czy kde4-konqueror wymaga kde4-kdebase-core? Bo w wersji 3 nie ma
takiej zależności (i nawet sam coś przy tym dłubałem chyba). I nie widzę
właściwie żadnego pakietu w kde4-kdebase.spec, którego wydzielenie jest
nieuzasadnione (wyobraź sobie, że można używać kdialog nie posiadając
całego KDE, wystarczy kdelibs).
W kde4-kdelibs wydzielony jest tylko devel i apidocs - nic do łączenia.
W kde4-kdebase-workspace na pewno można pozostawić wydzielone kgreet-*,
splash-*, decoration-* (czyli WIĘKSZOŚĆ podpakietów), powinien pozostać
osobno kdm, kwin też nie jest (przynajmniej w KDE3) obowiązkowy, nie
wspomnę o wallpapers czy networkmanager, które zapewne są całkiem
zbędne. Pozostałych aplikacji nie znam, więc się nie wypowiem.

A jeszcze żebyś sobie uzmysłowił fakt, że aplikacje KDE działąją _bez_
KDE, to nie dalej jak tydzień temu używałem kickera pod IceWM.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>