[kde4] za dużoczłonków...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 1 Paź 2008, 10:14:44 CEST

On Tue, Sep 30, 2008 at 23:33:57 +0200, Paweł Sikora wrote:

> oczywiscie, ze podzial aplikacji z network, pim, sdk, multimedia, czy utils
> ma sens, ale cwiartowanie kdebase do niczego nie prowadzi dobrego,
> bo i tak trzeba to do kupy poinstalowac, zeby inne aplikacje wygladaly
> i dzialaly, dlatego bylbym za synteza kdebase.

Nie w tę stronę - to wszystko może jest potrzebne, żeby działał desktop
KDE, natomiast właśnie te powydzielane pakiety nie potrzebują reszty KDE
do działania.
Rozwiązaniem Twojego problemu jest stworzenie kde4-kdebase-complete,
który będzie zawierał same R lub dodawanie S na wszystko, co
potencjalnie może ze sobą grać.

Bo ja używając konquerora nie zamierzam ciągnąć za nim 100 MB zbędnych
aplikacji, tapet, wygaszaczy ekranu, styli i bibliotek, a do tego
zaśmiecać menu i tworzyć milion mimetypes, mimeservices i co tam jeszcze
jest.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>