[kde4] za dużoczłonków...

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 1 Paź 2008, 12:26:19 CEST

On Wed, 01 October 2008 10:14:44 +0200, Tomasz Pala wrote:

> Nie w tę stronę - to wszystko może jest potrzebne, żeby działał desktop
> KDE, natomiast właśnie te powydzielane pakiety nie potrzebują reszty KDE
> do działania.
> Rozwiązaniem Twojego problemu jest stworzenie kde4-kdebase-complete,
> który będzie zawierał same R lub dodawanie S na wszystko, co
> potencjalnie może ze sobą grać.

Nie używam KDE, więc się nie znam, ale...
Do czego służy plik metapackage-kde.spec? A jeżeli służy
do tego, o czym myślę, to nie mogą sobie kadeowcy dorobić
metapackage-kde4.spec? Po co w ogóle jest ten wątek? ;-)

--
Dariusz Laskowski                          Przecież ja jestem taki sam lamóch
darlas at post.pl                          jak Ci z których się śmiejecie,